Sme IT firma a špecialisti na vývoj inteligentných softvérových riešení. Analyzujeme, vyvíjame a testujeme inteligentné softvérové produkty v oblasti poistných služieb. Každý informačný systém vyvíjame ako softvér na mieru na základe potrieb a požiadaviek zákazníka. Už viac ako 20 rokov pôsobíme na Slovensku a ponúkame rôzne IT pracovné ponuky. Zakladáme si na otvorenej komunikácii a priateľskej atmosfére. Našich zamestnancov podporujeme, rešpektujeme a vytvárame im priestor na sebarealizáciu.

Všetky informácie o pozícii (Názov pozície s prelinkom na pozíciu na webe)nájdeš na našej webovej stránke. 

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti 

  • Na pozícii service delivery manager budeš viesť tím špecialistov poskytujúcich 2./3. level support zákazníkom pri riešení incidentov.
  • Budeš zodpovedný za koordináciu pravidelných prechodov na nové verzie systému (cca 1x do mesiaca).
  • So zákazníkmi budeš v neustálom kontakte v nemeckom aj anglickom jazyku a na pravidelnej báze budeš komunikovať technické detaily.
  • Okrem komunikácie so zákazníkmi a členmi tímu budeš úzko spolupracovať aj so subdodávateľmi s cieľom zabezpečiť riešenie problémov, údržbu a efektívnu podporu koncových používateľov.
  • Ako service delivery manager budeš  koordinovať riešenie incidentov a prevezmeš zodpovednosť za ich včasné riešenie.
  • Tvojou úlohou bude udržiavať prehľad o produkčných incidentoch, analyzovať náklady a efektívnosť tímu ako aj vyriešenia incidentov v súlade s nastavenými SLA. Následne budeš tieto informácie reportovať ďalej.
  • Budeš koordinovať podporu počas kritických situácii a odstraňovanie neodkladných incidentov.

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti 

  • Niekoľkoročné predchádzajúce pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii sú nevyhnutnosťou.
  • Skúsenosť s tvorbou a riadením viacčlenného tímu.
  • Na pozícii IT servisného manažéra je nevyhnutná znalosť nemeckého a anglického jazyka na úrovni B2/C1.
  • Schopnosť riešiť problémy aj v kritických situáciách.
  • Ochota pohotovostne reagovať na neočakávané incidenty.
  • Znalosť softvéru Jira, prehľad o Cloud, AWS, ServiceNow a vývojového cyklu softvéru.
  • Komunikačné a prezentačné zručnosti, analytické myslenie.
  • Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa.
  • Samostatnosť, presnosť, zodpovednosť.

 

Mzdové podmienky 

Ponúkame mesačnú mzdu vo výške od 3000€ brutto. Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností kandidáta a je výsledkom vzájomnej dohody. 

Nástupný bonus je vo výške jednej základnej nástupnej mesačnej mzdy dohodnutej v pracovnej zmluve.

 

Zamestnanecké výhody a benefity 

  • Atraktívne platové ohodnotenie
  • Motivujúce odmeny a prémie
  • Vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy
  • Štedrý príspevok na stravné
  • Príspevok na hobby 200€ ročne
  • Pružný pracovný čas
  • Príspevok do III. piliera
  • Home Office / Office podľa vlastného výberu
  • Až 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec
  • Deň plateného voľna na Silvestra
  • Interné aj externé vzdelávanie
  • Bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času
  • Individuálny a priateľský prístup
  • Tímové športové aktivity
  • Zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje
  • ...a omnoho viac nájdeš na stránke benefity pre zamestnancov

 

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás pracovná pozícia v msg life Slovakia? Nečakajte a ozvite sa nám. Pripojte nám Váš životopis, alebo čokoľvek, čo nás presvedčí o tom, že Vás potrebujeme. Prevedieme Vás výberovým procesom, poskytneme Vám spätnú väzbu a zostaneme s Vami v kontakte od začiatku až do konca. Vaše osobné údaje budú u nás v bezpečí keďže sme zladení so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a sním súvisiacich nariadení. Prijatie žiadosti obratom potvrdíme e mailom. Už teraz sa na Vás tešíme!


msg life Slovakia s.r.o.