Sme IT firma a špecialisti na vývoj inteligentných softvérových riešení. Analyzujeme, vyvíjame a testujeme inteligentné softvérové produkty v oblasti poistných služieb. Každý informačný systém vyvíjame ako softvér na mieru na základe potrieb a požiadaviek zákazníka. Už viac ako 20 rokov pôsobíme na Slovensku a ponúkame rôzne IT pracovné ponuky. Zakladáme si na otvorenej komunikácii a priateľskej atmosfére. Našich zamestnancov podporujeme, rešpektujeme a vytvárame im priestor na sebarealizáciu.
Všetky informácie o pozícii (Názov pozície s prelinkom na pozíciu na webe)nájdeš na našej webovej stránke.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Na pozícii service delivery manager budeš viesť tím špecialistov poskytujúcich 2./3. level support zákazníkom pri riešení incidentov.
- Budeš zodpovedný za koordináciu pravidelných prechodov na nové verzie systému (cca 1x do mesiaca).
- So zákazníkmi budeš v neustálom kontakte v nemeckom aj anglickom jazyku a na pravidelnej báze budeš komunikovať technické detaily.
- Okrem komunikácie so zákazníkmi a členmi tímu budeš úzko spolupracovať aj so subdodávateľmi s cieľom zabezpečiť riešenie problémov, údržbu a efektívnu podporu koncových používateľov.
- Ako service delivery manager budeš koordinovať riešenie incidentov a prevezmeš zodpovednosť za ich včasné riešenie.
- Tvojou úlohou bude udržiavať prehľad o produkčných incidentoch, analyzovať náklady a efektívnosť tímu ako aj vyriešenia incidentov v súlade s nastavenými SLA. Následne budeš tieto informácie reportovať ďalej.
- Budeš koordinovať podporu počas kritických situácii a odstraňovanie neodkladných incidentov.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Niekoľkoročné predchádzajúce pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii sú nevyhnutnosťou.
- Skúsenosť s tvorbou a riadením viacčlenného tímu.
- Na pozícii IT servisného manažéra je nevyhnutná znalosť nemeckého a anglického jazyka na úrovni B2/C1.
- Schopnosť riešiť problémy aj v kritických situáciách.
- Ochota pohotovostne reagovať na neočakávané incidenty.
- Znalosť softvéru Jira, prehľad o Cloud, AWS, ServiceNow a vývojového cyklu softvéru.
- Komunikačné a prezentačné zručnosti, analytické myslenie.
- Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa.
- Samostatnosť, presnosť, zodpovednosť.
Mzdové podmienky
Ponúkame mesačnú mzdu vo výške od 3000€ brutto. Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností kandidáta a je výsledkom vzájomnej dohody.
Nástupný bonus je vo výške jednej základnej nástupnej mesačnej mzdy dohodnutej v pracovnej zmluve.
Zamestnanecké výhody a benefity
- Atraktívne platové ohodnotenie
- Motivujúce odmeny a prémie
- Vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy
- Štedrý príspevok na stravné
- Príspevok na hobby 200€ ročne
- Pružný pracovný čas
- Príspevok do III. piliera
- Home Office / Office podľa vlastného výberu
- Až 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec
- Deň plateného voľna na Silvestra
- Interné aj externé vzdelávanie
- Bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času
- Individuálny a priateľský prístup
- Tímové športové aktivity
- Zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje
- ...a omnoho viac nájdeš na stránke benefity pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás pracovná pozícia v msg life Slovakia? Nečakajte a ozvite sa nám. Pripojte nám Váš životopis, alebo čokoľvek, čo nás presvedčí o tom, že Vás potrebujeme. Prevedieme Vás výberovým procesom, poskytneme Vám spätnú väzbu a zostaneme s Vami v kontakte od začiatku až do konca. Vaše osobné údaje budú u nás v bezpečí keďže sme zladení so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a sním súvisiacich nariadení. Prijatie žiadosti obratom potvrdíme e mailom. Už teraz sa na Vás tešíme!